Stadiul activităților prevăzute în contract
În perioada de referință, de la semnarea contractului de finanțare și până la 31.12.2017 au fost realizate următoarele tipuri de activități:
- Au fost finalizate procedurile de achiziție pentru consultanță pentru organizarea procedurilor de achiziție, consultanță pentru managementul proiectului pe perioada de implementare, informare și publicitate pentru proiect, marketing și promovare a obiectivului finanțat;
- Au fost demarate acțiunile pentru pregătirea procedurilor de achiziție, conform calendarului achizițiilor din proiect;
- A fost elaborata Cererea de rambursare nr. 1, cuprinzând cheltuielile aferente serviciilor realizate înainte de semnarea contractului de finanțare;
- A fost realizata conferința de presa la începutul proiectului conform cererii de finanțare;
- A fost publicat un comunicat de presa la începutul proiectului conform cererii de finanțare.
| Activitățile proiectului (conform listei de activități contractate) |
Grad de realizare | |
|---|---|---|
| Complet | Parțial % | |
| 1. Activitatea II.1 Elaborarea proiectului tehnic (PTH) | 33.33% | |
| 2. Activitatea II.2 Realizarea Managementului de proiect | 6.38% | |
| 3. Activitatea II.3 Achiziționarea dotărilor | 0.00% | |
| 4. Activitatea II.4 Lucrări de consolidare, restaurarea si punerea in valoare a Casei Tatovici Focșani | 6.52% | |
| 5. Activitatea II.5 Digitizarea proiectului | 0.00% | |
| 6. Activitatea II.6 Publicitate si informare | 4.35% | |
| 7. Activitatea II.7 Monitorizarea si evaluarea proiectului | 8.33% | |
| Total | 8.42% | |



